Filtros : "Murphy, Cristina F. B." Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Frontiers in neuroscience. Unidade: FM

    Subjects: EDUCAÇÃO, AVALIAÇÃO DA APRENDIZAGEM, IDOSOS, COGNIÇÃO, TESTES NEUROPSICOLÓGICOS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MURPHY, Cristina F. B. et al. Impact of Educational Level on Performance on Auditory Processing Tests. Frontiers in neuroscience, v. 10, p. 8 , 2016Tradução . . Disponível em: http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fnins.2016.00097. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Murphy, C. F. B., Rabelo, C. M., Silagi, M. L., Mansur, L. L., & Schochat, E. (2016). Impact of Educational Level on Performance on Auditory Processing Tests. Frontiers in neuroscience, 10, 8 . doi:10.3389/fnins.2016.00097
    • NLM

      Murphy CFB, Rabelo CM, Silagi ML, Mansur LL, Schochat E. Impact of Educational Level on Performance on Auditory Processing Tests [Internet]. Frontiers in neuroscience. 2016 ; 10 8 .[citado 2024 maio 23 ] Available from: http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fnins.2016.00097
    • Vancouver

      Murphy CFB, Rabelo CM, Silagi ML, Mansur LL, Schochat E. Impact of Educational Level on Performance on Auditory Processing Tests [Internet]. Frontiers in neuroscience. 2016 ; 10 8 .[citado 2024 maio 23 ] Available from: http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fnins.2016.00097
  • Source: Frontiers in Psychology. Unidade: FM

    Subjects: CRIANÇAS, FONOLOGIA, TRANSTORNOS DA ARTICULAÇÃO, TRANSTORNOS DA LINGUAGEM INFANTIL

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MURPHY, Cristina F. B. et al. Children with speech sound disorder: Comparing a non-linguistic auditory approach with a phonological intervention approach to improve phonological skills. Frontiers in Psychology, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2015.00064. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Murphy, C. F. B., Pagan-Neves, L. O., Wertzner, H. F., & Schochat, E. (2015). Children with speech sound disorder: Comparing a non-linguistic auditory approach with a phonological intervention approach to improve phonological skills. Frontiers in Psychology. doi:10.3389/fpsyg.2015.00064
    • NLM

      Murphy CFB, Pagan-Neves LO, Wertzner HF, Schochat E. Children with speech sound disorder: Comparing a non-linguistic auditory approach with a phonological intervention approach to improve phonological skills [Internet]. Frontiers in Psychology. 2015 ;[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2015.00064
    • Vancouver

      Murphy CFB, Pagan-Neves LO, Wertzner HF, Schochat E. Children with speech sound disorder: Comparing a non-linguistic auditory approach with a phonological intervention approach to improve phonological skills [Internet]. Frontiers in Psychology. 2015 ;[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2015.00064
  • Source: PLOS ONE. Unidade: FM

    Subjects: AUDIÇÃO (AVALIAÇÃO), APRENDIZAGEM, CRIANÇAS (CRESCIMENTO E DESENVOLVIMENTO), APRENDIZAGEM MNEMÔNICA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MURPHY, Cristina F. B. e MOORE, David R. e SCHOCHAT, Eliane. Generalization of Auditory Sensory and Cognitive Learning in Typically Developing Children. PLOS ONE, v. 10, n. 8, p. 17 , 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0135422. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Murphy, C. F. B., Moore, D. R., & Schochat, E. (2015). Generalization of Auditory Sensory and Cognitive Learning in Typically Developing Children. PLOS ONE, 10( 8), 17 . doi:10.1371/journal.pone.0135422
    • NLM

      Murphy CFB, Moore DR, Schochat E. Generalization of Auditory Sensory and Cognitive Learning in Typically Developing Children [Internet]. PLOS ONE. 2015 ; 10( 8): 17 .[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0135422
    • Vancouver

      Murphy CFB, Moore DR, Schochat E. Generalization of Auditory Sensory and Cognitive Learning in Typically Developing Children [Internet]. PLOS ONE. 2015 ; 10( 8): 17 .[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0135422
  • Source: PLOS ONE. Unidade: FM

    Subjects: PATOLOGIA DA FALA E DA LINGUAGEM, CRIANÇAS, DESENVOLVIMENTO DA FALA (TESTES;AVALIAÇÃO)

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MURPHY, Cristina F. B. et al. Auditory and Visual Sustained Attention in Children with Speech Sound Disorder. PLOS ONE, v. 9, n. 3, p. 9 art. e93091, 2014Tradução . . Disponível em: http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0093091. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Murphy, C. F. B., Pagan-Neves, L. O., Wertzner, H. F., & Schochat, E. (2014). Auditory and Visual Sustained Attention in Children with Speech Sound Disorder. PLOS ONE, 9( 3), 9 art. e93091. doi:10.1371/journal.pone.0093091
    • NLM

      Murphy CFB, Pagan-Neves LO, Wertzner HF, Schochat E. Auditory and Visual Sustained Attention in Children with Speech Sound Disorder [Internet]. PLOS ONE. 2014 ; 9( 3): 9 art. e93091.[citado 2024 maio 23 ] Available from: http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0093091
    • Vancouver

      Murphy CFB, Pagan-Neves LO, Wertzner HF, Schochat E. Auditory and Visual Sustained Attention in Children with Speech Sound Disorder [Internet]. PLOS ONE. 2014 ; 9( 3): 9 art. e93091.[citado 2024 maio 23 ] Available from: http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0093091

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024